بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

نویسنده: سید امیر گوهری
بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک     دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

با عرض خیر مقدم، این وبلاگ، تابلو اعلانات رسمی گروه ارشد الکترونیک دانشگاه آزاد بجنورد می باشد.

کلمات کلیدی
بایگانی

سلام. مطالب امروز کانال

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۰ ب.ظ

کانال ارشد الکترونیک, [۲۸.۰۱.۱۶ ۱۳:۱۵]

سلام. الان با دکتر کشمیری عزیز، جلسه دارم. ایشون می فرمایند که درس مباحث 1 با موضوع MEMs ترم در میان ارائه بشه و جایگزین RFIC بشه. یعنی MEMS بره ترم دوم و RFIC بره ترم سوم. از دکتر کوثری عزیز خواهش می کنم در گروه داخلی شون این موضوع رو به بحث بزارن و نتیجه رو به من اعلام بفرمایند. روز خوش


کانال ارشد الکترونیک, [۲۸.۰۱.۱۶ ۱۳:۱۷]

گروه دکتر کوثری 12 نفر عضو داره و آقای رضاپور هم در گروه نانو، فعلا نماینده من هستن. انشاا... موردی بود به ایشون بگین تا به من بگن.


کانال ارشد الکترونیک, [۲۸.۰۱.۱۶ ۱۴:۴۸]

سلام. اونا 94 ای هایی که موافق پیشنهاد دکتر کشمیری عزیز هستن اسمشونو توی گروه دکتر کوثری اعلام کنن و اقای رضا پور به عنوان نمایندشون اسمها رو شنبه برای من بیاره و براشون اسم درس ها رو عوض کنم.  مجوزشو الان از دانشگاه گرفتم تا سهمیه حذف و اضافتون نسوزه. دانشجوهای 94 ترم سوم هم پیشنهاد می کنم با توجه به شلوغ شدن کلاس مباحث دکتر کشمیری، بیان درس RFIC رو  بردارن. اگر خواستین این کار رو بکنبن فقط کافیه بری من یه پیامک بزنین تا شنبه براتون انجام بدم.

  • سید امیر گوهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">