بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

نویسنده: سید امیر گوهری
بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک     دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

با عرض خیر مقدم، این وبلاگ، تابلو اعلانات رسمی گروه ارشد الکترونیک دانشگاه آزاد بجنورد می باشد.

کلمات کلیدی
بایگانی

برنامه فردا

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ق.ظ

سلام. من فردا (یکشنبه) و پس فردا (دوشنبه) از 9 تا 13 اتاقم هستم. دانشجویان ورودی 93 و 92 برای مشاوره انتخاب واحد می تونن بیان. 

دانشجوهای 94 هم اگر کارشون گیر داشت من هستم اما بعد پر شدن فرمشون توسط استاد راهنمای محترم، اگر مشکلی داشتن که استاد راهنما به من ارجاع داده باشه بیان پیش من. زمان حذف و اضافه هم بیاین تایید نهایی رو بعد تایید استاد راهنما، بیاین از من هم تایید بگیرین و برگتونو مهر بزنم. 

  • سید امیر گوهری

نظرات  (۱)

  • میر هاشم شادمهر
  • تشکر استاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">