بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

نویسنده: سید امیر گوهری
بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک     دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

با عرض خیر مقدم، این وبلاگ، تابلو اعلانات رسمی گروه ارشد الکترونیک دانشگاه آزاد بجنورد می باشد.

کلمات کلیدی
بایگانی

ترمیم معدل برای برداشتن پایان نامه

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ب.ظ

  • سید امیر گوهری

نظرات  (۱)

سلام جناب دکتر. من ترم اول روش تحقیق ، فرکانس بالا، مدارهای مجتمع خطی و تئوری تکنولوژی داشتم 
ترم دوم  مدارهای واسط و پردازش تصویر و vlsi و ترم سوم هم الترونیک نوری و ادوات نیمه هادی. من این درس ها رو طبق اون چارتی که دکتر نصیری قرار داده بودن انتخاب کردم ولی بعضی از دوستان میگن که من اشتباهی برداشتم بعضی ها رو .میخواستم بدونم واقعا اینطوره یا نه؟ چکار کنم؟
و اینکه با توجه به اینکه ممکنه نمره دورس تا انتخاب واحد ثبت نشه اگه پایان نامه رو انتخاب کنم مشکلی پیش نمیاد؟
معدل کلم بالای 15 است در حال حاضر
ممنونم
پاسخ:
سلام. این چارت بندی طبق قانون برای ورودیهای 94 از تهران ابلاغ شده و برای شماها که ورودی 94 نیستین صدق نمی کنه. شما آزاد هستین و نگران نباشین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">