بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

نویسنده: سید امیر گوهری
بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک     دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

با عرض خیر مقدم، این وبلاگ، تابلو اعلانات رسمی گروه ارشد الکترونیک دانشگاه آزاد بجنورد می باشد.

کلمات کلیدی
بایگانی

تغییر غیر رسمی زمان امتحان VLSI

چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ب.ظ
سلام. امروز با در جلسه ای که در خدمت دکتر نصیری عزیز و دانشجوهای کلاس VLSI داشتیم نامه ای با امضای همه دانشجوهای کلاس درس تهیه شد و امضاها به تایید جناب مهندس برومند به عنوان نماینده دانشجوهای کلاس موردنظر رسید. طبق تایید ایشون، این امضاها از همه بچه های کلاس گرفته شده و هیچکس نیست که امضا نزده باشه. مسئولیت اعتراضات بعدی دانشجویان برای عدم تطبیق امضا و ...  رو هم ایشون تقبل کردن. با توجه به فرمایش جناب دکتر نصیری مبنی بر عدم مخالفت استاد درس، زمان امتحان به خارج از بازه امتحانی منتقل شد و بنده مسئولیت برگزاری امتحان رو قبول کردم. امیدوارم مشکل دانشجویان مورد نظر حل شده باشه و بتونن با گرفتن نمره بهتر از امتحاناتشون ما رو هم خوشحالتر کنن. 
در ضمن از بین ورودیهای 94 سه نفر کاندید شدن که فکر کنم همین آقای برومند مورد تایید شماها هم باشن. از اون کاندیداهای محترم دیگه هم که متاسفانه شناختی ندارم هم بخاطر این لطفشون و انرژی ای که به من دادن کمال تشکر رو دارم و امیدوارم در ساعات حضور من، هر کمکی و ایده ای از دستشون بر میاد گروه رو بی نصیب نسازن. 
یادتون باشه حتما سر جلسه باید بیاین امضا بزنین. و گرنه غایب محسوب می شین و بعدش هیچ کار نمی شه کرد.
  • سید امیر گوهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">