بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

نویسنده: سید امیر گوهری
بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک     دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

با عرض خیر مقدم، این وبلاگ، تابلو اعلانات رسمی گروه ارشد الکترونیک دانشگاه آزاد بجنورد می باشد.

کلمات کلیدی
بایگانی

پیام آغازین

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق رو به کلیه دانشجوهای محترم گروهمون تبریک می گم. 

سلام. ظاهرا مدیرگروهی به من واگذار شده‌. اول از همه لازم می دونم از خدمات ارزشمند جناب دکتر نصیری صمیمانه سپاسگزاری کنم و براشون آرزوی توفیق در سایر مراحل زندگی رو داشته باشم. هنوز آماری به من تحویل نشده تا برای درخواستهای شما تصمیم گیری و امضا کنم. انشاا... از چهارشنبه که دکتر نصیری تشریف بیارن و تحویل انجام بشه در خدمتتون هستم. طبق قولی که به مقامات بالا (خانواده) دادم تلفن ها و پیامکهای کاری دانشجویان عزیز فقط تو ساعات اداری باشه. انشاا... سعی می کنم ساعات حضورم رو هم بعد از هماهنگی با دانشجویان و مسئولین محترم اعلام کنم. در ضمن دانشجوهای هر کدوم از ورودیها میتونن یه نفر از دانشجویان مقیم و یه نفر از دانشجویان شهرهای دیگر رو به عنوان رابط با من داشته باشن. علاقه مندان با ذکر سال ورودی، نام و شماره تلفن علاقشونو اعلام کنن و بعدا من از بین اونا با مشورت اساتید یا رای شما، افرادی رو انتخاب می کنم. بعدا برنامه ترم بعد رو با مشورت اونا و اساتید محترم می بندیم. علاقه مندان لطفا تا جمعه درخواست شونو در تلگرام یا بهتره در همین سایت، در قالب نظرات به من ارسال کنن.  اگر نماینده نداشته باشین توی برنامه ریز نمی تونین نظر بدین و مسئولیتش با خودتونه. ایام به کام. 

  • سید امیر گوهری

نظرات  (۲)

  • رضا رضاپور
  • با عرض سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر گوهری انتصاب جنابعالی رو به مدیریت جدید گروه تبریک عرض میکنم
    انشالله شاهد موفقیت روز افزون جنابعالی و گروه باشیم

    پاسخ:
    سلام. تشکر از ابراز لطفتون. دانشگاه، خونه دوم همه ما هست. باید فضایی باشه که وقتی داخلش  راه می ریم انرژی منفی توش نباشه انشاا... . 
    سلام خسته نباشید.استاد تقریبا امتحان همه درس ها توی روزهای مختلف برگزار می شه به غیر از ادوات نیمه هادی که با تءوری تکنولوژی ساخت ادوات نیمه هادی که توی یک روز برگزار می شن اگه امکانش هست امتحان ادوات رو ببرین 2 بهمن به بعد که برای کسی هم مشکلی پیش نیاد چون آقای دکتر این امتحانو توی هر روزی می ذاشتن ی عده از بچه ها ناراضی بودن پس بی زحمت این امتحانو اگه امکانش باشه ببرین آخرین امتحان دیگه با هیچ امتحانی تداخل نمی کنه .مرسی از لطفتون
    پاسخ:
    سلام. بازه امتحانی حد اکثر ده روز هست و برنامه ریزی تا حدی سنگین هست. من اطلاعی از برنامه امتحانی ندارم. الان مدیر گروه نمی تونه سرخود زمان امتحان رو عوض کنه و هر گونه تغییر زمان امتحان منوط به تایید و امضای همه دانشجوها هست که معمولا رخ نمی ده. تنها راه که جالب هم نیست اینه که استاد دوبار امتحان بگیره. یک بار اونایی که موافق تثبیت زمان هستن. یک بار هم اونایی که نمی تونن امتحان بدن و توافق روی زمان جدید دارن(البته سر جلسه رسمی آزمون باید امضا بزنن). این هم مسئولیتش با استاد درس هست. راه منطقی دیگری رو من ندیدم. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">