بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

نویسنده: سید امیر گوهری
بورد گروه تحصیلات تکمیلی الکترونیک     دانشگاه آزاد اسلامی- واحد بجنورد

با عرض خیر مقدم، این وبلاگ، تابلو اعلانات رسمی گروه ارشد الکترونیک دانشگاه آزاد بجنورد می باشد.

کلمات کلیدی
بایگانی

پاسخ به سئوال یه دانشجوی محترم

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ
سلام  جناب آقای دکترگوهری
     انتخاب جنابعالی را به عنوان مدیر گروه تبریک عرض می کنم.استاد محترم تاریخ امتحانات این ترم درست تنظیم نشده مثلا بنده روزبیست وسوم یک امتحان سه واحدی دارم وروز بعدش بیست وچهارم دوتا درس رو امتحان دارم یعنی اینکه تعدادی ازدانشجویان چنین وضعیتی دارند لذا لازم است تاریخ بعضی ازامتحانات عوض بشه آیا به کسانی که فاصله امتحاناتشان کمتر است ظلم نیست.لطفا بااین موضوع منطقی تربرخوردشود.
######################################################
سلام. من گفته قبلی رو مجددا می گم که به هیچ راهی الان امکان تغییر تاریخ امتحان نیست مگر همون جوابهایی که قبلا در قسمت نظرات وبلاگ دادم. یعنی:
1- جمع کردن امضا از همه دانشجوها برای تایید زمان جدید و تصویب در آموزش برای تعویق امتحان
2- جمع کردن امضا از همه دانشجوها برای تایید زمان جدید و هماهنگی با استاد درس برای تعویق زمان امتحان (امضا در روز رسمی امتحان الزامی هست)
3- موافقت داخل کلاسی با استاد محترم با تعیین یه روزی برای امتحان مجدد ویژه اونایی که مشکل دارن. (امضا در روز رسمی امتحان الزامی هست)

من دیگه راهی به ذهنم نمی خوره. موفق باشید. من نمی دونم چرا موقع انتخاب واحد این مشکل رو پیگیری نکردین یا این مشکل رو در انتخاب دروستون لحاظ نکردین. چرا تا الان پیگیر نبودین. فرض کنین زمان امتحان عوض شه و فردا یه دانشجو بیاد بگه من اون روز نمی تونم بیام و بر اساس این ابلاغیه درس گرفتم. چرا زمان رو عوض کردین؟. بنده جوابی براش ندارم. البته لازم باشه من در مواقع خاص که مشکل اورژانسی و قابل توجیه باشه وارد می شم و وتو می کنم و پاش هم وا میستم. اما اینجا توی شرایط وتو نیستم. موفق باشید. 

  • سید امیر گوهری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">